perjantai 26. heinäkuuta 2013

Soitellaan

Hyvää iltapäivää kaikille,

tuli tossa puolitoista tuntia sitten vettä kuin no saavista kaatamalla! Huh ja millaisia jääkikkareita oli joukossa, ja tietty ukkonen paukutti tahtia...

Luonto onkin ihan kuiva, nurmikot ovat ruskeita ja koivutkin näyttävät syysväriään sateen puuttuessa. Nyt sitten saatiin, kummasti heti viemärit olivat tukkeessa ja vahinkoja tuli heti, ainaskin täälläpäin joku ravintola tulvii ja paloautot huristavat kilvan minnekkin päin.

Parvekkeen kukkaset ym pelasti oma poika, itse olin sateen sattuessa äitimuorin luona turvassa.

Mitäs mä tässä nyt kirjoittelen kun piti soitella teille:))

Vanha puhelin tällä kertaa vaaleana löytyi kotiini. Ja ekaa kertaa huutonetin kautta, tosin sen huusi ja avusti mulle siskon miniä-kiitos vielä R<3

Musta oli ennestään ja nyt vasta valkeni:D

Puhelimen paikka on parvekkeella, pitäähän mun olla tavoiteltavissa kun ihmiset soittelee mulle, varsinkin sitten kun olen nokka kiinni kirjassa loman aikana:)

Ja nyt niille jotka luulee että tämä toimii, niin ei toimi, kunhan höpötän!

Lapsi on terve kun se leikkii, ja Mummun murukin on ottanut puheluita: haloo onko Ihmemaassa?

Minä otan vain sisäpuheluita ja sanon: James, saanko virvokkeita?





Virvokkeita tuotiin:)





Jos et sä soita.... sammakkokin huokaa hiljaisuutta.......

Sellainen leikkisä iltapäivä....


Call me; Anne-Mari :D


14 kommenttia:

  1. Hyvä jos tarjoilu pelaa noin hyvin ;D

    VastaaPoista
  2. Voi sinulla jo kaksin kappalein ja minulla ei yhtä ainokaista...tänäänkin kirpparilla, mutta eipä ollut mitään ostettavaa...aika outo kirppari, kun ei ostettavaa ollut...:D
    Kuuntelin ukkosta ja arvelinkin siellä teillä olevan. Täällä tulee tällä hetkellä vettä ja aurinko paistaa....vettä tulee senverran että voi sanoa, että sataa...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi outo kirppis? Sen mustan bongasin silloin Kaarinan mikä lie kirppis se sit olikin....oliko jättirätin vieressä?
      Ei nyt niin kamalasti paukkunut, mutta vettä riitti!

      Poista
  3. Toi puhekin on ihana!
    Mellä lastenlasten leikeissä on hiukan uudempi malli...mutta lapset ihmetteli, että mite toi wanha kännykkä sopii taskuun, että pitää olla reppu!
    Niinpä!
    Mukavaa viikonloppua!
    tuksu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä:D Mikä tämä on, kysyy moni lapsukainen? Meille soittelee vain satuhahmot jostain kumman syystä:D

      Poista
  4. Hauskaa höpötystä :))
    Minäkin tykkäisin tommosesta puhelimesta, jolla voi sisäpuheluita soittaa...ja ottaisin mieluusti virvokkeita :D
    Ukkosta luvattu huomiselle, nyt onkin tosi lämmistän!!!
    Muksua viikendiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastaisin kuin Pokka Pitää emäntä Hyasint...valkoinen pölyliina kädessä.....tämä ei todellakaan ole kiinalaisravintolan puhelinnumero...;)

      Poista
  5. ole hyvä <3 Mielelläni mä sen sulle huusin =)Täällä nukutetaan lasta,joka vaan hyörii ja pyörii... =) <3

    VastaaPoista
  6. Aika hyvä palvelu sisäpuhelimen kautta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös olekkin:) Missähän se James mahtaa nyt luurata....sais vessan kiillottaa:D

      Poista
  7. Voih,juuri tuollainen vanha puhelin on mun pakko saada-listalla! Aivan ihana :)

    VastaaPoista