keskiviikko 21. elokuuta 2013

Puupytty

Moikka!

Miten ihmeessä mä olen nyt niin laiska??? Tää loma menee näköjään niin, etten saa aikaiseksi yhtään mitään. No kaappeja olen siivonnut, mutta luovalla puolella olen ihan hukassa.

Tänään nostin esille esim 3D-korttipohjia ja ajattelin että teen muutaman kivan kortin. Ja pyh. Kun sain ne esille, pistin pois.

Maalipurkkia pyöritin kädessäni - ei ollut maalattavaa!!

Pyörin kiukkusena ympäri kämppää ja niin ei mikään innostanut. TYLSÄÄ!

Ja sitten piti päivystää uutta pyykinpesukonettani puolipäivää!! Ja se saapui ihan viimeisten joukossa. Mutta sen jälkeen olikin kiirus, olen laittanut fb:n puolelle taas myyntiin kaikenlaista ja yksi rouva haki laukkua lähes yhtäaikaa kun kiitolinjan rekka perutti pihalleni. Samaan aikaan toinen  rouva soitteli, että hän on tuomassa ostamaani kirppislöytöäni. Niin sitten juoksin pitkin pihaa vähän aikaa ku aropupu. Isännänkin olin komentanut luokseni katsomaan, että poika osaa liittää pesukoneen oikein, joten hänen kanssaan törmättiin pihalla ja huusin vain: mee vain sisälle, mä en nyt millään kerkee ku multa ostetaan laukku ja mä käyn ostamassa samalla pyttyä. Toinen oli ihan että ??????????????

Hah, naurattaa:DDD

Mutta nyt! Kaikki on reelassa:) Pyykkikone pyörii ja linkoo niin hiljaisesti......olen tienannut 4 euroa myymälläni pienen laukun ja menettänyt muutamat kympit ku ostin sen pytyn.....tasan ei käy bisnekset;)

Tässä hää nyt on:





 Eikö oo ihana<3 Mun mielestä on, ja kuinka kaunis tää olisi jos tässä olisi esim: kataja? Tai "joulukuusi"?

Nyt siinä on vanhat pikkulapsen suksisauvat, tässä vois pitää sateenvarjoja (mutta ne tarttis olla sellaisia kauniita röyhelöisiä) joten tavikset ei tähän pääse!

Muuten miehillä ei ollut hajuakaan minkä pytyn tuon, ja jotenkin niiden ilme oli taas yhtä ?-merkkiä. Ettei ne vaan virnuillu toisilleen??

Ja kaikenlisäksi tää oli JO sudittu VAALEAKSI :))

Aah, olen jo paaaljon paremmalla tuulella<3

Terkuin: Anne-Mari


11 kommenttia:

  1. No voihan PYTTY... se näyttää hyvältä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei saa naurattaa näin myöhään illalla, nukkumisesta ei tule mitään:))
      Siis mikä sutina päivä...joo ja kuulostaa niin tutulta tuohon puoliväliin kirjoitustasi, aina ei suksi luista eikä tartekkaan!
      Nautihan uudesta pyykkikoneestasi!
      Pytinki on tosi kiva ja hyödyllinen ja eikä edes tarvinut pensselillä sutia. Sopii hyvin monenlaiseen käyttöön.
      Hyväntuulisiin moikkeliisiin:)

      Poista
    2. Marru: eikös:)) Kutsui selvästi minua!!

      Sirkka: tai sutina ilta;) Uni maistuikin kivasti kaiken illan hyörinnän jälkeen:)

      Poista
  2. ja jos tuonne laittaa sateenvarjoja, niiden on ehdottomasti oltava kuivia!
    Ja miten sinä nyt tuossa enää mitään muuta ehdit, huima vauhti päällä jo nyt ;-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti kuivat ja nätit sateenkepit:)) Lapsuudessa muorilla oli eteisessä koppa ja siellä oli iso lasiastia missä katajanoksia (mutta kataja on rauhoitettu, ei saa repiä) siitä tää haavevisio?;)

      Poista
  3. No onpas ollut melkoisia käänteitä yhdessä lomapäivässä :)

    Pytty kruunasi kyllä koko päivän <3

    VastaaPoista
  4. IHANA pytty...pakkohan tuollainen oli talteen korjata...:)

    VastaaPoista
  5. Kyllä munkin kätösiin olis tuo pytty tarttunut. Aivan upia kerrassaan :)

    VastaaPoista
  6. Huh, kun tuli ihan kuuma lukiessa sun touhukkuutta! =D Jännä nähdä mihin tarkoitukseen tämä nyt sitten päätyy.. ;)

    VastaaPoista
  7. Haha, täähän oli hauska postaus. Ihan tienauspuolelle et päässyt, muttta kyllä tosta pytystä kannatti vähän maksaakin. Jouluna siinä olis varmaan juurikin hieno joku pieni kuusi, kataja tai mikälie vihreä.

    VastaaPoista