sunnuntai 17. elokuuta 2014

Makkarin syyslook

Moi vaan kaikille!

Pistin sitten makkarinkin syyskuntoon.

Pussilakanat ja uusi päiväpeitto löytyi H&M:n sivuilta. Piti tuumailla hetki tuon päiväpeiton suhteen. Jotenkin olin ostamassa lilan väristä ekaksi, mutta harmaa vei lopulta voiton.

Pussilakanoihin iskin silmäni oitis! Ihan kuin mun tapetti konsanaan:))

Saas kattoo tuleeko vielä hankittua tyynynliinoja, samettiset kiinnostaa. Niitäkin on tuolta henkkamaukka puodilla kiva kokoelma.

Muutenkin syyskuvastot on niin ihania, että tahtois vaikka mitä. Ellos varsinkin ja voi sentään kuinka tekis mieli ostaa kuparinväriä tähän huusholliin...samoin kullanväri kiinnostaa??

Pitää hillitä hiukan. Pääpaino on valkoisessa värissä, mutta tykkään kun ripottelee mustaa ja erillaista materiaalia ympärikotia. Rottinki, pellava, lastu, luonnonmateriaalit ja valokuvapainatukset nyt vain ihastuttaa enemmissä määrin mua.



















P.S: kävinkin Turus katsastamassa henkkamaukka home-osaston ja kaikki kulta/kupari esineet jäi kiltisti kauppaan;)

On hyvä nähdä esineet ym livenä eikä extempore vai tilaa kuvaston kautta.

Leppoisaa sunnuntaita!

(tämä makkari kuvattu ennen unisiepparin tekoa, mutta tällähetkellä teos roikkuu verhotangossa...)

Anne-Mari

17 kommenttia:

  1. Voi miten kaunista! Ja tuo pussilakana on kyllä juuri sinua..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pussilakana on kaunis<3 Ja kyllähän tämä omalta näyttää:)

      Poista
  2. Ihana lookki ♥

    Hih, sisustuskauppa - kiitti kommentista blogissani ☺ Mä oon kuullut myös moisen kommentin niin ikään eräänkin kerran ☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)) Onneksi on huumorintajua:D Mutta kyllä se varmaan siltä näytti(kin) kun kaikki ihanuudet oli yhdessä kirjahyllyssä-voi niitä aikoja;)

      Poista
  3. Huoh kukahan mun makkarin laittais... Edes kuntoon saatikka syyskuntoon... =( niin ihanaa siellä taas ettei voi kun huokailla, ja en edes oo avannut yhtäkään postimyynti luetteloa tai nettisivuja muurakun bloggeria kun alkaa vaan nyppimään kun muualla on ja mulla ei. Kenenköhän syy ??? Jonkun laiskurin..... =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jospa se innostus tupsahtaa kylään jossain vaiheessa:)) Ei tämä mun uudistus tarvinnut kun päiväpeiton ja lakananvaihdon;)

      Poista
  4. Voi tavaton miten tunnelmallinen makkari,harmaa päiväpeitto ja ruusulakanat ihan nappiin ostettu.Sulla on taikurin sisustus sormet.

    Leilukka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jassoo ja kenellä toisella mahtaa olla?;) Mutta mitäs mä keksin tänne keittiöön, kun kaikki tapahtuu täällä, blokkaus, askartelu, ruuanlaitto ja tila on kantti kertaa kantti? Todellakin tarvitaan taikuria!

      Poista
  5. Selviydyin vihdoin angiinan pahimmasta kourasta tänne koneellekin ja voi hertti mitä kaikkea säkin olet taas ehtinyt touhuamaan! Ihana tuo makkari! Niin kivoja yksityiskohtia ja värit niiiin mun makuun :) Mäkin olen tässä kuolannut Elloksen kuvastoa..Varsinkin kaikkia harmaita sävyjä.Epäilen vahvasti,että jotain joutuu ihan väkisinkin tilaamaan :) !!
    Mä en jostain syystä ole oikein ikinä välittänyt unisieppareista,mutta nyt täytyy myöntää,että onpas himputin nätti sieppari!
    Kivaa viikkoa sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikävä angiina:( Sisustaminen on niin kivaa hommaa, että tulee kerittyä...Älä muuta sano, Elloksen harmaa maailma on niin <3!! Pelkään jo mitä jouluksi tulee kaupan?? Unisiepparista mulla oli vain sellainen visio, että mahdollisimman romanttinen:) Mukavaa viikkoa myös sinnepäin:))

      Poista
  6. Välillä mä olen iloinen kun tässä maassa ei ole h&m homea.. ;) kerrassaan upea makkari!! Toi tapetti.. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihme ettei ole? Mut Ikea vastaa varmaan samalla tavalla;)

      Poista
    2. joo ikea kyllä löytyy ja nää on ihan hulluna siihen!! =D

      Poista
  7. Niin ihanat kuvat... ja niin on ihana tuo sun makkarikin <3

    VastaaPoista
  8. tuo peitto <3 mä oon alkanut haalimaan tummempaa sävyä kans ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se kumma, että tummat värit kiehtoo. Onneksi kaikkea voi sekoitella keskenään:)

      Poista